środa, 6 maja 2020

Motylem jestem...

Witajcie!

"Kto by nie chciał, choć przez chwilę kolorowym być motylem?
Na zielonej łące tańczyć ze słońcem.
Potem lecieć gdzieś do góry na cukrową watę z chmury
I jak po poręczy zjechać na tęczy."


Puszczamy dzisiaj wodze fantazji i zamieniamy się w motyle. Co Wy na to? Pomoże nam w tym czarodziejska maska. /Inspiracja zaczerpnięta ze strony https://kidscraftroom.com /

Co będzie potrzebne?
- kolorowe kartki
- ołówek
- czarny pisak
- nożyczki
- klej
- brokat (jeśli nie macie nic nie szkodzi)
- gumka lub szpatułka drewniana

Instrukcja wykonania:
Kliknij TUTAJ, aby wydrukować szablon maski.
1. Wytnij szablon motyla (pamiętaj, żeby wyciąć otwory na oczy). Następnie odrysuj kontur motyla na kolorowym kartonie i wytnij go.
2. Teraz wytnij wzory umieszczone na skrzydłach, odrysuj je na kolorowych kartkach. Powstałe kolorowe wzorki przyklej na skrzydła Twojego motyla. Możesz ozdobić je dodatkowo brokatem.
3. Wytnij ciało motyla, odrysuj je na kolorowej kartce, następnie pisakiem narysuj paski (jak na zdjęciu), wytnij i przyklej do motyla.
4. Wytnij 2 cienkie czarne paseczki i przyklej je do główki motyla od spodu.
5. Mocnym klejem przyklej od spodu szpatułkę, która posłuży do trzymania maski lub zrób dziurki po bokach maski i przewlecz gumkę.
Dla pewności instrukcja obrazkowa:



Teraz zakładamy naszą czarodziejską maskę, zamieniamy się w motyla, fruwamy, tańczymy i bawimy się z innymi motylami! Pomoże Wam w tym piosenka Bajkowej Drużyny oraz DJ Miki:





W wolnej chwili posłuchajcie pięknej bajki pani Alicji Kowalskiej o Motylku Filipku. Bajka tak się spodobała mnie i mojej córce, że postanowiłam ją dla Was nagrać :) Robię to pierwszy raz, więc mam nadzieję, że będziecie dla mnie wyrozumiali :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz